Burcinmozr eemmaa Normal bence bebek kendine yer açıyor. Rahim kasları çok sıkı olduğu için kramp, sancı hissediyorsun. 17. Haftamdayım halen daha karın kramplarım ara ara devam ediyor doktorum normal olduğunu açıkladı.