Kızlar 20 haftalık Olcam yarın ve 4 5 gündür falan inanılmaz bi bel ağrısı çekiyorum asla uyuyamıyorum kaburgalarım batıyo gibi acıyı bazen nefesimi kesiyo sağa da sola da yatsam aynı düz yatsam bi sefer karnım agrıyo artık düz yatıyorum ama asla düzgün uyuyamıyorum. Bu kadar erken bel ağrısı başlayan oldu mu aranızda ve 51 kilo hamile kaldım 55 kilo olmuşum aşırı bi kilo da almadım . Benim gibi böyle bel ağrısı çekenler ne yaptılar yazarsanız çok sevinirim