Azra41 mor_menekse Amin amin inşallah kuzum 🤲 senin bebiste cok hareketli mi ? Benim oynarken CNm çıkıyor resmen ya 😄
mor_menekse Azra41 evet masallah çok hareketli ☺️artık geceleri de uyandırıyor.uykularım bölünüyor ama olsun hoşuma da gidiyor 😇bide doğum pozisyonunda 30. haftadan beri ayaklarıyla kaburgalarima çok baskı oluyor
mor_menekse Rabia2305 ayy aynıyız seninle de😇 masallah Allah sağlıcakla kucagimaza almayı nasip etsin 🤲😇