bilgegk Geçtiğimz ay da buraya testimi atmıştım ama kimyasal oldu malesef adetime 1 gün var bugün test yapmak istedim https://resimyukle.io/r/cyIqNMTzsT Kan vericem tabiki ama şuan işteyim bakarmısınz bebiş varmı
bilgegk Sinemekee İdrarı sanırım çok damlattım peçeteyle fazlasını almaya çalışınca ortadaki kırmızı renk oluştu 🙈🙈 ben bozmuş olabilirim testi 😂😂
bilgegk myangelson idrarı çok damlattım sanırım peçeteyle fazlasını almaya çalıştım ben bozmuş olabilirim canım 😂
myangelson bilgegk evet olabilir benim de başıma gelmişti daha önce 😄😄 ama ikinci çizgiyi görmemiştim sadece dağılmaları olmuştu çok
Sibel_1234 Var hayırlı olsun canım benim ❤️ test bozuk olsa ekranı bulanık net çizgisi çıkmazdı var bende yaptım böyle idi