Tupbebekyolculugum22 Merhaba arkadaşlar yarın opu işlemim var dün son iğnelerimi yaptım sonrası zaten gözyaşı .. 3 ekimde gonal f 300 ile başladım tedavime 7 ekimden düne kadar da gonal f ve cetrotide e devam ettim 10 ekim de de bunlarla beraber endol fitil kullanmaya başladım . dün akşam 23.00 de 2 adet gonapeptly ve ovitrelle vurdum dün akşam idrak ettim ne olduğunu öncesinde güle oynaya hergün hareketli şarkılar dinleyerek komedi dizileri izleyerek hayatıma devam ediyordum ama şuan korkular başladı 33 yaş Amh 0.91 Görünen folikül şuan 5 6 ama biri çatlamak üzere dün 22.5 cm di doktorum taze transfer düşünüyordu ama bu yumurta çatlarsa transfer iptal embriyo oluşmazsa diye çok korkuyorum şuan akşam inşirah suresini açtım öyle yaptım son 3 iğnemi bnm gibi az folikül olanlar kaç yumurta çıktı ve döllendi sizlerin
Ceyda76 Tupbebekyolculugum22 Rabbım kolaylık versin ucunu ferah tut ınsallah hayırlısı ıle oluşur Sen yıne komedı dızılerı izle kafanı dağıt yürüyüş yap alısverıs yap unutmaya çalış olacak ınsallah Rabbım ol dedıyse her türlü olur cnm
Gulkubra Tupbebekyolculugum22 içinizi ferah tutun en öncelikli sizin psikolojiniz bu yolda bi sürü aksilikler bi sürü de mucizeler olabilir inşş mucizeler siizn olur 1 emriyo ile hamile kalan da var 10 emriyo ile hamile kalamayan da 5. Gün emriyosu tutan da var 3. Gün tutan da yani herkese göre değişiyor kimseyle kıyaslayıp kendinizi üzmeyin
Tupbebekyolculugum22 Ceyda76 inşallah çok teşekkür ederim ,aslında 10 gündür çok pozitiftim ama şimdi işlemler olmaya başlayacağı için endişelenmeye başladım , nasipse olur tabi , rabbim hepimize hayırlsını sağlıklısını nasip etsin inşallah
Tupbebekyolculugum22 Gulkubra heyecan stres şimdi başladı , düne kadar hiç bişeyim yoktu akşam son iğneleri yaptım birden ağlamaya başladım durduk yere , Rabbim inşallah hepimize en hayırlısnı sağlıklısını nasip eder
Armess_loya Tupbebekyolculugum22 bilinç altına olumsuzu kodlama lütfen🌸ilk tüp tedavisi mi? Her ihtimal olabilir dünyanın sonu değil deyip, kendini bol bol motive et 2.gün embriyosuyla bile pozitif olanı gördü bu gözler.
Tupbebekyolculugum22 Armess_loya düne kadar aşırı olumlu ve pozitiftim canım dün çatlayabilecek potansiyalde bi yumurta olması ve taze transferimin iptal olacak olması hayal kırıklığı yarattı doktorum her komtrolde taze transfer diyordu kendimi ona hazırlamıştım belki o yüzden şimdi korkular başladı hayırlısı neyse o olsun inşallah
ipekmom_ Tupbebekyolculugum22 canım hayırlısı olsun inşallah kendini içini rahat ve ferah tut, en önemlisi bu. Bende 11yumurtadan 6tanesi döllenmişti 5.gün embriyosu transfer edildi çok şükür güzel sonuç aldık. Bol bol dua et. Transferden sonrasındada ben sürekli yatmadım evet ilk bikaç saat yattım daha sonra kan akışı çok etkilediği için evde ani hareket yapmadan yürüdüm yemeklerimi ısıttım yedim uzandım kalktım sürekli yatmakta iyi değil. Sen içini rahat tut doktorun senin için en iyisini düşünecektir. İnşallah olumlu haberler alırsın
Tupbebekyolculugum22 ipekmom_ inşallah bende olumlu sonuç alırım canım maddi manevi zor bi süreç Allah hepimizin yardımcısı olsun
yasemin9222 Tupbebekyolculugum22 hiç moralinizi bozmayın bu işte psikolojide çok önemli rabbim doğru zamanı biliyordur bizler sebebine koşuyoruz elimizden geldiğince herşeyin zamanı vardır daha kesin birşeyde yok ortada bu sayfada ne mucize hikayeler okuyoruz
melekmommm Tupbebekyolculugum22 merhaba 4 folikül görünce hiç biri döllenmedi. Ama orda 2 folikül olup ikisi de döllenen biri vardı. Nasip işi yani inşallah güzle sonuçlar alırsın. Birde kaç dozda vuruldun iğneleri ?
Tupbebekyolculugum22 melekmommm gonal f 300 10 gün boyunca sonra gonal fin 5. Gününden itibaren 6 doz cetrorite 0.25 ve son 5 gün sabah akşam endol fitil toplam dün gece 2 gonapeptly ve 1 ovitrelle 3 ekimden 12 ekim de dahil 19 iğne ediyor
melekmommm Tupbebekyolculugum22 ben 187.5 vuruldum gonalf iğne. Doktorum hiç yükseltmedi dozu bu yüzden mi acaba gelişmedi yumurtam😒
yasemin9222 melekmommm gelişmesi normal seyirin de ise yükseltmemiş olabilir bende 150 lik vurunuyorum ne kadar oldu başlayalı sizin