GE-20 Hanımlar merhaba kasıkta ağrı neyden kaynaklanıyor sizce hastalıktan yeni çıktım. Geçen ayda da oldu reglim geçikti hamileyim sandım değilmiş. Reglim düzenli gelir. Böyle yaşayan varmı