aysegulka01 Kızlar dün adet olmadım ara ara bel ağrım var kaşık da aynı şekil adet öncesi akıntım hiç olmadı normalde olması lazımdı sizce bugün test yapmalı mıyım ?
AyFa1608 aysegulka01 adet günün bugün mü ? Eğer bugünse en az 5-6 gün gecikmesini beklemelisin erken zamanlarda negatif çıkıp üzebiliyor en garantisi biraz beklemen ve yaptığın zaman sabah ilk idrarla yaparsan daha doğru sonuç alırsın canım hayırlısı olsun
aybarsaybuke aysegulka01 yumurtlamanım üstünden 10 gün geçtiyse erken gebelik testiyle öğrenen cok oluyor
aysegulka01 AyFa1608 evet öyle yapacağım canım bugün yaptım yine negatif ama sabah ilk idrarla yapmıyorum bidahakine öyle yapacam 1 gafta sonra
aysegulka01 aybarsaybuke pazartesi ve bugün yaptım negatif dün adet olmam lazımdı ve adetim düzenli hala olmadım 5 6 gün bekleyip tekrar yapacam canm
AyFa1608 aysegulka01 bikaç gün daha bekle canım o zaman geç döllenme vs olablir ama umut bağlama yoksa daha çok üzülürsün her sonuca hazırlıklı ol İnşallah vardır 🙂
aysegulka01 AyFa1608 evet haklısın canım hersey allahtan hayırlısı olsun bir kaç gün bekleyip tekrar test yapacağım inşallah hamileyimdir 🙂
Elaa_gozz Emineeeeeee evet benimki de bu şekildeydi saha çok küçük ve değerin biraz düşük çıkabilir kanda ama hamilesin 😍
aysegulka01 Kızlar bi kaç gündür idrarımı yaptığım zaman idrarımda köpüklenme olduğunu görüyorum bu hamilelik belirtisimi sizce ?