Havisinannesi2023 Kızlar benim dogumum ocağın sonların da olacak kızımın üstüne battaniye ortsem yeter mi yorgan mi alsam
bosyapmaa Havisinannesi2023 evin ısısı iyi olsun üzerine battaniye ört bence benim büyük kızımda ocak sonu doğmuştu
melisa_dzgn61 Havisinannesi2023 aynen evin ısısi iyi olsun battaniye yeter ben de 14 Şubat’ta inşallah doğumum
Cubukmakarna Yorgan önerilmiyor ki. Ben hiç yorgan örtmedim 2 yaşına geldi. Şimdi yine kışa denk geliyor yine örtmeyeceğim. İnce battaniye yetiyır. Ev sıcak olsun