Damlaa__ Semanur_06 benim de öyle 13/8 12/8 bir de başım ağrıyor ¾ gündür böyle az az hareket edince doktora yazdım ama dönmedi 🥹
Semanur_06 hemsiree birde ekmek fln yeme hicbisekilde dediler o zmn bebek nasıl beslnicek tansiyonun ekmekle alakası varmi
hemsiree Semanur_06 tansiyonunuz yüksek değil ki 😊ekmekle tansiyonun da bir ilgisi yok üstelik. bir de ekmek bebeğe değil daha çok size kilo aldırır gram yararı yok 😄 sağlıklı şeyler tüketin. meyve, sebze, yumurta, peynir, çiğ kuruyemiş, süt gibi
Semanur_06 Damlaa__ aynn enseden gelen bı baş ağrısı var sol tarafıma yatmami önerdi doktor dinlenmemi önerdi hergun tansiyon olctirmye gidiyoruz eğer doktorundan bı bilgi alırsan sende bize yazarsan sevinirim