Kızlar mantar veya iltihap sorunu olup fitil kullandım gene geçmiyor ya diyosanz kesinlikle sabah aç karnına 1 dis Sarımsak yiyin hiç bi zararı yok hamilelikte öyle bir iltihap sökme özelliği var ki anlatamam resmen parça parça akıntı geldi pedime kasiklarim agriyordu rahatladm şükürler olsun