Kızlar pubb hastalığını bir türlü geciremedik. Kortizonlu kremler, kortizon iğneleri falan geçmedi bir türlü. Bebekte 10 gündür 1 gram bile kilo alamiyordu. Bugün 4 tane ciğer gelistirici vurup, yarın sabah alacaklar. Dua edin bebişim küveze falan girmesin hiç. Bir yandan çok korkuyorum bir yandan çok heyecanlıyım. Her şey çok tuhaf ilerledi. İnşallah sağ sağlim oğluma kavusurum, dualarınızı eksik etmeyin.