Lenaaaa Ben küvet seti, hastane çıkışı, çorap, battaniye, patik, 3’lü takım aldım. Battaniye yumuşacıktı çok beğendim, çoraplarda çok güzeldi. Mama sandalyesi getirmemişler maalesef. Toplam 468 tuttu
ikicocuk_biranne Lenaaaa nohut baddaniye yumuşacık guzel ama ince geldi bana ya. Kızımda da moru var hediye gelmişti o daha böyle bi kalın aman olsun sanki nolcak
Daffyy Aysee___34 uzun kollu zıbınları 12-18 ay aldım küçüklerini ebebekten almıştım ama bence beden olarak küçükler 6 aylıkken olur diye düşünüyorum 😊
ikicocuk_biranne Aysee___34 ben 6-9 aldim zıbınları çünku hemen büyüyorlar bir de kızımdan da 0-3 aylık olanlar vardı
ikicocuk_biranne ayla__ bazıları tanıdıklara ayırıyor ama çoğu şeyi anneler tüketiyor zaten. Ben gittimde pazar yeri gibiydi. Bir tane zıbın vardı alacaktım ama poşetinde değildi. Fiyatını öğrenmek istedim bublar ikili normalde dediler diğerini bulamadılar büyük ihtimal birisi cebe indirdi bende almadım çıktım valla 😃
NilAda16 Aysee___34 ben 9-12 ay olarak peluş ceketi aldım ama resmen 3 aylık bebeğe anca olur🤦🏻♀️ İade edeceğim
Aysee___34 ikicocuk_biranne mağazalarada baktım ben inceliği aynı ordakilerle çok kalın dgil dediğin gibi ama güzel
Lenaaaa ikicocuk_biranne evet biraz ince ama bir tane de kalın alacağım fiyat olarak uygun olunca kaçırmadım 🙂
annesivekuzusu ikicocuk_biranne Ay sabah 8.30 da açılıyor bizim burda koşa koşa gittim hic kimsecikler yoktu vallahi 🙊 9 da gelmeye başladı herkes ben onlar gelene kadar sakin sakin alışverişimi tamamlamış oldum 600 tl tuttu benim de kalıplar biraz küçük ama alirken açıp baktim da aldım iyi günlerde giysinler inşallah 🥰
ikicocuk_biranne annesivekuzusu bizim burda da 8.30 da açılıyor ama malesef önceden satmışlar ürünleri şans eseri baska şubesinde buldum çok şükür dediğin gibi millet dokuzda gelmeye başladı 😊
ikicocuk_biranne Aysee___34 bilmiyorum hediye gelmişti kızıma da. Şimdi belki değişmiştir üç sene geçti üstünden kullanışlı tabi bizim aldığımızda
Aysee___34 ikicocuk_biranne Ayn canım herşey değişiyor maliyetlerde dolayı bisylerinden kaçıyorlar işte
gokce66 ikicocuk_biranne koca ilçeye 4 tane 5 li hastane çıkışı getirmişler 2 si bir şubeye 2 si bi şubeye verilmiş . Satmışlar dünden ama zar zor birini ben alabildim 😊 çoğu yoktu ama bir de Müslin aldm
ikicocuk_biranne gokce66 büyük ihtimal heryer de aynıdır ve o yüzden de herkes birer tane kapmış. Ay aklıma geldi benim bulduğum hastane cikislarida taaa arkada en altlara koyulmuş acaba birisi oraya koydu kimse görmesin alırım diye mi acaba😂😂 yoksa neden o kadar sığ bir yere koyulsun Kİ 😃😃
durumom2022 ikicocuk_biranne bence kıza uygun peluş ceket ben kızım için aldım fitilli taytlar da kız içindi diğer şeyler daha çok erkek bebişlere
ikicocuk_biranne durumom2022 evet o taytlardan da almak istedim de kızım 3 yaşında malesef küçüklerdi güle güle giysin bebislerimiz insallah
Annesininportakali53 ikicocuk_biranne havlu çorap aldım sadece çünkü herseyi hazır bebişimin utuledim bile ama bana aski lazımdı onada gelmedi dediler acaba siz gördünüz mü varmiydi tüm şubelere mi gelmedi yoksa burdami yoktu
annesivekuzusu Annesininportakali53 bazı yerlere emzirme yastigi da gelmiş burda bi postta gördüm bizim burda yoktu ama.Askı vardi bende 6lı olarak iki tane aldım 😊