Kizlaaar günaydın A101 aktüel bebek ürünlerinin 13 ekim yazmasına rağmen erkenden açıldıklarını gördüm. Bugun bir şubesinde kalmamıştı. Diğer şubesine gittiğimde son hastane çıkışını ben aldım çok şükür istediklerimi eksiklerimin hepsini bulup aldım. 600 gibi bir rakam tuttu herşey. İki parça da kızıma birşey aldım çorapla kaşık çatal. Sizler neler aldınız ne kadar tuttu? Sohbet edelim ❤️