umena Selam anneler 🤩 A101e gidildi mi?22 yıllık ömrümde ilk defa a101 kapısında açılmasını bekledim haha kadınlar o kadar birbirini yedi ki anlatamam iyi ki erken gitmişim çünkü imkansız beş dakika içinde sömürdüler aktüeli, su bebek patiğinden almayacaktım ama herkes kapış kapış 5er tane alınca dayanamadım aldım haha 😂 toplam 225₺ tuttu baya karda hissediyorum kendimi. Bilmeyenler için 13 ekim aktüelleri gidin alın dicem de kaldıysa 🫢🤩
egeninincisii umena Burdaki A101 kalabalık olmuyor, alasım geliyor ama kızımın her şeyi tamamlandı 😂😂😂 gidip bi patik mi alsam içim soğusun 🫣
Byrvo umena az once Geldim hic busey bırakmamışlar yarim saatte bitmiş Şoktada dun vardi sansima bisey bulurum diye gittim ama malesef elim boş döndüm 😂
NilAda16 Bende pijama takımı,penye battaniye, 2li zibin, mama önlüğü, 2 li alt, 3lü takım ve peluş hırkadan aldım. Ama bedenleri inanılmaz saçma. Küçükler oldukça. Peluş hırka ve 3lü takımı iade edeceğim oldukça küçükler
BBuseY umena bunlar nerde canım a101 de bizim burda takan ettikleri için 😀😀😀😀 bunlardan sadece battaniye alabildim
annesivekuzusu umena emzirme yastigi yoktu bizim burda ama sabah açılışta kimsecikler yoktu 9 da gelmeye başladı herkes ben yarim saat için de alışverişimi yapmış oldum evet kalıplar küçük biraz ama ben açıp baktım değişim yapmıyorlar çünkü 🤭 600 tllik bi alışveriş oldu güzel günlerde giysinler inşallah 🥰