Nsrn1 Kızlar merhaba 37 günlük bebeğim büyük tuvaletini yapamıyor 🤦🏻♀️ sürekli ıkınıyor çok zorlanıyor ama tuvaletini yapamıyor. Siz de yaşadınız mı böyle bir problem? Şunu yaptım bebeğimin kabızlığı düzeldi dediğiniz neler var? Helpp me plss 🙏
Eliff042_ Nsrn1 1 çay kaşığı zeytinyağı içir hemen tuvaletini yapıyor çok yardımcı oluyor hiç bir zararı da yok ben kullandım
hemsiree Nsrn1 bebeğinize günde 2 kere besleme öncesi bir çay kaşığı sızma zeytinyağı verin hemen toparlayacaktır 😊 riviera olmasın sızma olacak
Nsrn1 hemsiree diyetisyenimeme de sordum aynı cevabı aldım birkaç tecrübeli anne yine aynı şeyi söyledi. Meslektaşım olan siz de aynısını söylüyorsunuz ben artık bunu uygulayayım 😊 çok teşekkür ederim 😊
Nsrn1 hemsiree tavsiyeniz için de ayrıca teşekkür ederim beslenme öncesinde verince rahatça yaptı dışkısını çok şükür 😊
hemsiree Nsrn1 10 yıllık yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim, yoğun bakımda bile beslenen bebeklerde kabızlığa ilk çözümümüz bu oluyor düşünün ilaç değil yani 😊
Nsrn1 hemsiree ay ne kadar güzell 🥰 benim bebeğim de kaldı yoğun bakımda 5 gün. O küçücük bedenleri sizlere emanet edip gidiyoruz. Emeğinize saygım sonsuz 💕
hemsiree Nsrn1 çok teşekkür ederiz 🥰 hepsini kendi evladımız gibi görüyoruz siz yokken alıp seviyoruz sevgiyi de öğretiyoruz 🙈
Nsrn1 hemsiree benim de çocuk hastalarla çalışma şansım oldu ama yenidoğan yoğun bakım gerçekten bambaşka bir dünya. Bizim hastalarımızın yanında anneleri kalıyordu ve 2-3 yaşlarında çocuk hastalardı.