Kırmızı olan nohut battanineyse çok güzel yumuşacık onun sarısını aldım ben de.penye battaniye de çok yumuşak onu da alabilirsiniz. Yenidoğan çıkışı aldım çorap aldım nevresim takımı aldım.aldıklarım arasında beğenmediğim bitek penye lastikli çarşaf vardı o da yedekte dursun diye iade etmedim