Kezban06 Yani ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum ama kesenin yapısına göre tahminde bulanan bacılar bana da bi bakin 🥰🙌
Kezban06 egeninincisii benim de ikinci gebeliğim oğlumda da kese fasulye gibiydi 😅 hayırlısı bakalım 🥰
Kezban06 Tubatgn hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler de insan da merak ediyor ya 😅 sabırsız geliyorum 😆
Hazal_ Kezban06 kese yuvarlak kız 😂 doktorum kese yuvarlak olursa kız erkek olursa uzun demişti benim oğlumun kesesi uzundu bu ikinci hamileliğim bunda da kese yuvarlak kız diyor aynı doktorum 😂
Kezban06 Hazal_ sizin kaç haftalık kız olduğu kesinlesti mi 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼 benim oğlumun da kesesi fasulye gibiydi bakalim bu inşallah kızdır 🙏🏼🥰
Hazal_ Kezban06 8 haftalık benim bebek cinsiyeti belli değil ama doktorum kız kesesine benziyor dedi oğlum da bildi bunda da bilirse kocamın gözü aydın çok kız istiyor ama benim gönlüm erkek istiyor yine 🤭
AyFa1608 Bebekliannee yaa hadi inşallah. Geçen sene 27 haftalık oğlumu kaybettim bu ilaç gibi olur 😥 kız da olsa erkek de başım üstüne meleğim inşallah dağlıklıca gelsin teşekkür ederim canım 🙂😘
AyFa1608 Hazal_ hadi inşallah bakalım 😅 tekrar kontrole 1 ay sonra gitcem o zamana 14 hafta falan oluyor tıpa gidiyorum inşallah söyler doktor 🙂
AyFa1608 Kezban06 amin canım inşallah cümlemizinki sağlıklıca gelsin Rabbim kimseyi evlat acısıyla sınamasın ben yaşadım yandım çok zor 😐
Bahrr https://resimyukle.io/UtXF9AorKj.link @egeninincisii @Bebekliannee Kezban06 Paapaatyaa AyFa1608 @Hazal_ bana da bakabilir misiniz 🥰