Kızlar dün akşam saatlerine yakın çok felakat bir baş ağrısı başladı bende bu arada şekerim sınırda şuan takip ediliyor ölçtüm şekerim yuksek değildi ama baş ağrım hiç gecmedi öylece uyuya kalmıştım biraz bugün hareketi azaldı gibi geliyor bana bunu yaşayan var mı