14 haftalık hamileyim malesef genital temizliğimi çok afadersiniz alt kısımları yumuşak olunca normalde de traşlamaktan korkarım o yüzden tüy dökücü krem kullandim bı seferligine mahsus geçenlerde ondan önce tras yaptım ama beceremiyorum gebelik öncesi lazer gibi bi imkan oluşmadı ilce yaşıyorum tüy dökücü kremlerin zararı olurmu doktora soranlar oldumu? çok pis kokuyor ama nasıl temizlik bakım olacak onuda şaşırdım