Dilossh Sinemmkaya ben de 29 ekimde doğum yapmak istiyorum bakalım doktorum ne der Allah yardımcımız olsun😊
Serap-Yigit Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Normal mi olacak sezaryen mi. Çok kolay olsun inşallah
Aysenur426868 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah çok amin🥰 çok güzel bı tarihte doğum yapıyorsunuz bende o gün nisanlanmistim :D 🌷
Serap-Yigit Kaç haftalık olacaksınız. Benim de az kaldı. Belki o zamana bende yaparım 😂35. Haftadayım ilk oğlum 37 de doğdu