Basakbuket ben Prilam kullanıyorum kaç haftadır, şuan 13 haftamdayım hala daha kullanıyorum yoksa geçmiyor o bulantılar. Ama doğal bi şey arıyorsan zencefil çayı mideyi rahatlatıyor, kuru şeyler kraker gibi şeylerde nişastalı olduğundan mideyi bastırıyor. Patates haşlaması da yiyebilirsin o da iyi geliyor