Kızlar sormadan yapamayacağım ama benim şu 1 aydır baya hamilelik akıntım gelmeye başladı ve akıntım gelince vajinam kaşıntı yapıp şişiyor ve kızarıyor canım yanıyor sonra evde olduğumda kilot giymiyorum ve vajinama peçete koyup geziyorum çünkü öbür türlü çözüm bulamadım günde 2 sefer banyo yapıyorum ama bu durumdan kurtulamadım dışarıya çıltımda sürekli her yerde tuvalet bulamıyorum bulsamda hijyen değilmiş gibi geldi için girmiyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı aranızda