Sevimefealp Ya arkadaşlar 13 haftalıkdan beri gidiyorum benm bebe asla ama asla bacaklarını açmıyo 18 haftalık oldum hala göstermiyor 2 oğlum var.artık bişeler almak istiyorum ama yok resminide atıyorum bi alta bilen varsa yorumlasın lütfen resim 12 haftalık
Asilinannesi16 Sevimefealp ultrasonda girmeden önce fıstıklı çikolata ye ve bol bol su iç birde bi meyve suyu var reklam olmasin simdi atomlu ballı ondan için bunlari yerken içerken yürüyün sonra ultrasona girin işe yaratacaktır😊
Anneperi Sevimefealp Kız kardeşimde 19 haftada öğrendi dr zorla uğraşa uğraşa bana da kızsa bacağı kapalıdır diyor benim de göstermedi 14 haftalığım
AhseninAnnesii Sevimefealp çok net erkeğe benziyolar. Bende kendi bebegimin cinsiyeti ogrenmek icin cok bakmistim. Nubunuz 90 derece dik açılı, öyle oldugunda erkek oluyormus.
Buseyvz7 Sevimefealp benimkide göstermiyordu muaneye girmeden çikolata yedim kocaman muanede kıpır kıpırdı mecbur gösterdi 🤣🤣
esra0606 AhseninAnnesii o kullandiğın terim nedir canm nubunuz 90 derece?bende de ultrason resmi var 11 haftayizda acaba anlayabilir miyim diye soruyorum:)
AhseninAnnesii esra0606 nub genital bolgede olan bir çıkıntiymis. Bi ultrason fotonuzda cok net bi çıkıntı goreceksiniz cinsiyetinin olacagi bölgede. O çıkıntı vücuduna dikse erkek vücuduyla paralele yani o cikinti asagi dogru duruyorsa kız demek oluyormus
Reyhosunannisi AhseninAnnesii benimkide aşağı bakıyordu bende bebiş erkek çıkıntı var aşağı doğru dedim meğer kızmış😁
AhseninAnnesii Yusufii ben o kadar da anlayan biri degilim, o arkadasin ki baya net gozukuyodu o yuzden erkek dedim. Ama sizinkini de erkege benzettim. Yaniliyor olabilirim sakin guvenmeyin valla 😊😊
AhseninAnnesii Reyhosunannisi yani arastirmalarim sonucu oyle imis. Bende de asagi bakiyo ve bacak arasi tertemiz. Kiza benziyo diyo doktorlar ama net kiz diyemiyolar 🤷🏻♀️😅😅