Berilzdemir kızlar biz 39+2 olduk hala hiç bir şey yok🙁 yani arada sancı var sertleşme var o kadar;( doktorum 8 ocaga kadar süre verdi sonra sezaryan yapacak🙁 kacıncı haftada en cok olur bu normal dogum ya da hızlandıran seyler neler😉)
Alinmavi Berilzdemir hamam ve hurmayi duydum. Hamamin zarari da olabilir belki evde sicak banyo rahim agzinin acilmasini saglayabilir. Hurmayi doktorlar da soyluyor ama. Baharatli yiyecekler dizlerinin uzerinde egilip kalkma hareketleri de yardimci olur uzun yuruyusler yapin bir de.
ozgeyzr Berilzdemir yarın gideceğim bakalım ben de merakla ne diyeceğini bekliyorum eğer bir sıkıntı yoksa beklemekten yanayım normal doğum istiyorum