14+2deyim.bu haftaya girince birşey başladı :) gece uyurken hem sağ hem sol olacak şekilde yatıyorum, zorlanmıyorum zaten alışkınım bu şekilde yatmaya, ama 2-3 gündür sola yatınca haliyle sol bacağım altta kalıyor yatağa değiyor yani gece uyanınca bacağımda ağrı hissediyorum, sağa yatıyorum bu defa sağ bacağımda ağrı hissediyorum, çok rahatsız edici değil ama hissediyorum. Gün içinde otururken ayakdayken felan ağrı sızı yok, sadece gece yatarken hangi tarafıma yatarsam o bacağımda oluyor yaşayan var mı durumu sebep ne olabilir ki? Gerçi hamilelikte herşey bana artık normal gelmeye başladı ama insan bi merak ediyor acaba tek ben mi yaşıyorum başka yaşayanda var mı diye :) bu arada magnezyum kullanmıyorum, 5.hafta aile hekimi yazmıştı 12.haftama kadar düzensizde olsa kullanıyordum kadın doğum doktorum kullanma bu aralar birşey dedi sadece monovit d3 kullanıyorum. 16.hafta kontrolüm var o zaman tekrar soracağım kullanıyım mı diye uzun oldu kusura bakmayın 🙈🙏