Kızlar merhaba. 4 aylık kızım var nerdeyse 2-3 haftadır bi grip olmuştu hala atlatamadı burnunu çektiriyorum öksürüyor sanki günden güne kötü oluyor acile de götürdüm doktora şurup verdi ilaç verdi kullanıyoruz da ama hala aynı. Öksürdükçe öğürüyor ve öyle olunca da kusuyor sürekli bir hırıltı var elimizden ne geliyorsa yapıyoruz. Başka ne yapılabilir sizce