Sdf140518 Kızlar merhaba bir düşüğüm var suan 4+6 kahverengi lekelenmem var yine düşük yapar mıyım bu durumu yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı
Ozgekrkc Sdf140518 eğer daha önce düşük yaptıysan doktoruna rica et rahim ağzı uzunluğunu kontrol etsin erken doğum vb şeyleri önlemek adına. Eğer çok sağlıksız bir gebelik ise düşük normal canını sıkma rabbim devamını getirsin inşallah sağlıklı bir gebelik dilerim