Öncelikle kendim yapmadım onu söyleyeyim, zaten hocanın dediğini yap yaptığını yapma demişler😃 Bağışıklık hücrelerinin yüzde yetmişi bağırsaklarda bulunur, bu yüzden önce bagirsaklara katkılı, işlenmiş, sekerli gıda yollamamak gerek. Hamur işlerine, tatlılara hiç gerek yok; bunları abartınca zaten 24 haftadan sonra gebelik şekeri çıkma ihtimali de artıyor. Bunun dışında balık yağı kullanabilirsiniz. Günlük olarak D vitamini zaten şart, test konusuna girmiyorum bile kimsenin d vitamini düzeyi aşıp coşmuyor zaten. Haftada bir iki saf C vitamini alabilirsiniz.