Roromu76 canım aynı postu bende bu gece ikide açtım aynı rahatsizliktan bende 37 haftaligim sanırım usutuyoruz doktora sordum bugün usutmektendir dedi ama benimki mide yanmasıyla karışık kaburga ağrısı gibiydi sırtıma vuruyordu ağrısı . Gece bir tane yeşil elma yedim öyle kesti yanmamiydi baskimiydi bilemiyorum ama rahatlatip uyudum sonra.. olabilirmiş normalmiş..