Kızlar öncelik bilenler vardır ikizlere malesef ki 7 aylık doğum yaptım ve 18 gün oldu dogum yapalı bebeklerim küvezde size doğum hikayemi anlatmadığımı farkettim belki biraz da olsa rahat olursunuz diye anlatmak istedim.. 24 Eylül akşamı saat 3 gibiydi belimde ağrılar hissediyordum ara ara kasıklarıma vuran bu ağrıların hamilelikden kaynaklı oldugunu düşündüğüm için uzanmaya uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum sürekli alttan bisey vuruyor gibiydi sanki dakikalar geçince dahada şiddetlendi bel ağrım ve bende kaynanamlarda kalıyordum erken dogum riskimin oldugunu biliyordum çünkü eşimi sakince uyandırdım ve sancılarımın oldugunu ve hemen doktora gitmeliyiz dedim annemi aradım kardeşim evdeydi gelmelerini söyledim bi 20 dk da geldi kardesim ve hastaneye geldim acil doğum bölümünden giriş yaptım sancılarım cok sıklaşmıştı ebe geldi alttan baktı ve 4cm acıklık dedi doktor geldi muyane etti bebekler saglıklı ama kızım kanala girmişti ama oğlum malesef ters ve hemen acil sezeryan dedi ben o an napacagımı bilmiyordum eşim annem kaynanam kardesim hepsi kapının önünde benden bi haber bekliyorlardı neyse üst kata çıkarıldım üstümü giydim sondayı uyuşturmdan taktılar ve ben hiç bisey hissetmedim hiç acı vs de olmadı yani damar yolu açıldı ve ameliyat için geçtim içeri doktorumun gelmesini bekliyordu hemşireler spinal için belden iğne vuruldu hiç acımadı gercekten sinek ısırığı gibi bisey di arkadas lar korkulacak bisey degil miş sonra saniyeler içinde ayaklarımda bi sıcaklık hissettim ve bacaklarım uyuşmuştu uzandım ve önüme çarşaflar atıldı bu arada ben üstteki parlayan aydınlatma işıktan ne oldugunu görüyordum doktorum geldi ve başlıyoruz dedi kesi atılırken falan hiç hissetmedim üstten izliyordum doktorumu nasıl kesi attığını önce kızımı çıkarttılar ama ben o an cok sarsıldım kızım sıkılmıştı resmen ben bağırdım hissediyorum dedim o an kızımın ağlamasını duydum ve o an genel anestezi verdiler narkoz uyumuşum oğlumu göremedim yani uyandığımda odadaydım dikişler doğum vs bitmişti hersey serum vardı ağrı kesici falan yapılmıştı hiç bisey hissetmiyordum o an bu arada gercekten benim dikişlerim de falan ağrı yoktu ilk yürüyüş biraz zor oldu ama bi kere kalkınca artık gerisi geliyor bebeklerim küveze aldılar erken dogum ve kiloları az diye ben o an sadece onları düşünüyordum neyse 3 saat sonra hemsiree geldi gazımı çıkartmamı ve sondayı çıkarttı ve idrar yapmamı istedi zaten cok geçmeden ikisini de yaptım gerisi güzeldi yani acısız dı ertesi gün eve geldiğimde cok daha iyiydim bu arada cok fazla kilo kaybettim göbeğim hiç yok hepsi gitti dümdüz baya ve yeni doğum yapmış gibi değilim buda beni cok mutlu etti korkuyordum sezeryan olduktan sonra göbek gitmez falan diyenler görünce sütüm de hemen geldi bu arada odaya gelir gelmez hemen sağdı hemşireler ve bebeklere götürdüler böyle işte neyse sormak istedikleriniz varsa sorun aklımda kalan bunlar kızçeler insallah saglıkla bebeklerim küvezden çıkarlar cok yakında benimde erken ama güzel dogum hikayem böyleydi