mrcmrc1903 Mervedez159 bi damla var göz damlası eczaneye sorun onunla temizleyin öyle kalması sakıncalı
irem01 Mervedez159 kızımda da olmuştu ılık su ile siliyordum doktor damla vermişti onu kullandım geçti. Herkes anne sütü diyor ama anne sütünde canlı mikroorganizmalar olduğu için mikrop kapar demişti doktor. Bı arastirmani öneririm doktora bir sor
mrcmrc1903 Mervedez159 yok yeni doğduğu zaman hastanede vermişlerdi gece damlatmıştık geçmişti🙈 uyku sersemi temizle yazmışım damlatılacak
Ecarve Mervedez159 sağlık ocağına götür damla verirler bide gögüs ucu bebeğin gözüne değince çok oluyo emzirirken flan dikkat et
mhrmom Mervedez159 benim bebeğimin de öyleydi tobrased göz damlası bir haftada iyileştirdi. Emzirirken göğüsüne dikkat et gözüne değmesin