Merhaba kizlar 8+5 günlük hamileyim aşırı derece de kasık ağrım oluyor bu normal mi doktorum normal olduğunu söyledi birde ikinlokma yesem bile herşey sanki dünyaları yemiş gibi boğazıma kadar yemiş gibi hissediyorum hazımsızlık şişkinlik yaşıyorum acaba bir sorun mu var diye kafamı takıyorum