DerininAnnesi35 Duygui benim de olmuştu kanamam, hatta daha doktorun yanındaydım o esnada, panikle kanamam var dedim doktora. Olabilir gayet normal dedi. Muayene sonrası evde de olabilir demişti.
Teslimeesma Duygui dün bende çati muaynesi oldum benden kan falan gelmedi çok şükür 37+2 yiz doktor dedi ama leke kan falan gelirse korkma tekrar gelmen gerekmez dedi 🙄
Cigdrm_90_m Prensinbenim hic korkmayın ben bugun oldum oncesinde cok gergindim ama tahmin ettigim.gibi bir sey degilmiş çok çok azcık acıdı ama ilişkiye girerken ki gibi bir aci fazlası degil inan bana rahat olman onemli o esnada