350621 38+3 gönlük yani geçen salı doğum yaptım.beni de maf Etiler lekeler geldi açıldım hala açılma yok diyordu . sancı beni öldürdü bildiğin gibi değil. Git gel yaptım bı hafta boyunca sonra bı hemşire dediki duş al sıcak su ile sırtına masaj yapsın lar daha çok açılma olur .annem yaptı masaj kardeşlerim duş aldım .sıcak su ile bı saat içinde 8santim açıldı.dedi bı saat in var bı saat sonra doğum oldu . çıktım .ama bebeğim hırıltı var diyip yoğun bakım da şimdi 🥺🥺🥺🥺bende cuma günü çıktım iyiyim dikişlerin var normal doğum kadın uyuşturma yapmadı canlı canlı kesti dikti😩😩😩😩😩 şuan geçen salidan beri iylesmedim dikisim patladı bide