O haftalarda bende sancım ve aşırı kasılmam vardı 1 gün yatışım oldu ilk yattığım gün sancım geçmişti serum ve turuncu hap verdiler 2 doz da ciğer geliştirici vurdular. Şimdi 36+5 haftalığım bu kezde gelmeyi düşünmüyor hiç ağrım sancım kasılmam yok korkmayın içiniz rahat olsun Allahın izniyle bisey olmaz 🤲🌸