Kapla 17 ağustosta ikinci doğumumu yaptım hastaneye sancısız gittim bebeğim o gümbür kaç kez karnımda toplanmıştı. Gittiğimse 4 cm açılmam vardı. 4 saat yürüyüp gel dediler yine sancım olmadı hafif ağrım oluyordu ara ara ve gittiğimde 6 çimdi. Sonra sancılarım başladı 4 saate doğurdum☺️ İlkinde açılmaya başladığında itibaren sancım olmuştu. O da zor değildi ama ikinci daha kolay geldi.