Oseb1234 40+3 den merhaba 😊 sonunda gelmeye karar verdi küçük beyim nişanım geldi kızlar dualarınıza talibim 🤲🏻
Kaahvelii Oseb1234 Bende ilk oğlumu 40+3de kucağıma aldım gece tam 4-5 arası suyum gelmisti😍 Rabbım güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin size de 🥰
Oseb1234 Kaahvelii kızımı da 39+2 de kucağıma almıştım onda da gece 3 buçukta gelmişti nişanım akşam 8 buçukta da doğmuştu . İnşallah bu doğumum daha kolay olur 🤲🏻