Eveet bu postu yazarken bebişim yanımda bir yandan onu izleyip bir yandan size yazıyorum. Herkes gibi buraya bir gün bende pozitif normal doğum hikayemi yazacağım diye kendime söz vermiştim. 11 ekim günü suyumun gelmesiyle başladı herşey. 19:45 te eşimin işe gitmesine yarım saat vardı ona bir şey göstermek için kalktığımda bacaklarımdan ılık ılık birşeyler boşalmaya başladı birbirimize baktık güldük ve evi toparlamaya başladık 1 saat içinde hastaneye gittik. 9 9 buçuk gibi yatışım verildi 10 gibi ufak ufak sancılarım başladı ve açılmam 1 cmdi. Suyum gelmişti ama açılmam çok az olduğu için her ihtimale karşı antibiyotik yapıldı. Gece 2 ye kadar 3 cm açıklıkla ilerledi çok yavaştı maalesef ama ben her sancım geldiğinde eşimden destek alarak squat yaptım pilates topuna oturdum merdiven indim çıktım ve yürüdüm. 4 gibi baktıklarında 4 cm gibi bir açıklığım vardı ama hiç olumsuzu düşünmedim ebelerim çok iyiydi çok destek oldular bana hep güle oynaya ilerledik. Ama ben artık dayanamıyordum sancılara nefes kontrolünü sağlayamıyordum hep annemden eşimden destek aldım ama çok zorlandım canım çok yandı. Saat 5:50 gibi alttan baktıklarında tam 10 cm açılmam vardı ve bebeğin kafası görünmeye başlamıştı artık zaten bende tutamıyordum kendimi sakin kalmaya çalışarak doğumhaneye geçtik normalde eşim doğuma girmek istemiyordu ama o an can havliyle girdi nasıl olduğunu anlamadık açıkçası😂 O sıra tabi doktora haber vermişlerlerdi ama ben daha fazla doktoru bekleyemiyordum saat 6 yı geçerken artık ıkınmaya başladım alıştırma yaptım 6yı 17 geçe saate baktım doktor gelmişti hemen konuştu benimle kesisiz doğum istediğim için çok sakin ve gerekli yerde ıkınmamı söyledi. Sancım geldiğinde ıkındım ama o ıkınma o kadar rahatlattıki anlatamam doktor ben ıkındıkça benden daha çok bağırarak harika ıkındığımı söyledi daha çok motive oldum ve saat tam 6:28 de meleğim kucağımdaydı herşey çok güzeldi ve çok şükürki hiç kesi atılmadı sadece içtin minicik 2 dikişim var oda bebek omzuyla yırttı enfeksiyon kapmasın diye önlem aldık. Nöbet değişti ebeler yanıma gelip namını duyduk çok güzel doğurmuşsun dedi doktor doğumhaneden çıkınca aileme harika bir doğumdu keşke herkes böyle ıkınabilse demiş ve çok gururlandım. Bebeğimle yürüyerek çıktık doğumhaneden bin şükür. Herşey çok güzeldi çok şükür darısı isteyenlerin başına sormak istediğiniz sorular varsa seve seve yanıtlarım maşallah demeyi unutmayın lütfen ❤️