Bizede nasip oldu sonunda doğum hikayesi yazmak.. 39+1 de gece bir şey geldi içimden bir avuc kadar, idrar desem değil su desem değil anlayamadim. Daha fazlasi yok. Hem özelde hem devlette takipliydim devlette de sansima kontrolum vardi. Beklerken ic çamaşırımı islatacak şekilde yine bir şey geçti içimden akıntı desem değil yine anlamadm alttan muayene etti açılma sanci hicbir sey yok doktor ;yani zannetmiyorum su olduğunu ama yinede bi test yaptiralim bakalim suyun mu idrar mi dedi. Dogumhaneye gittim sivi aldılar evet suyumm gelmiş ama ne sanci ne açılma olmadığı için suni sanci baslayacaklardi ama çatım zaten cok müsait değildi belki sanciyla açılır diye normal doğum istemistim güya. Devletteki doktor prosedürü anlattı 36 saate kadar sancı da çekebilir sezeryana son care alinabilirein , 10 saate kadar normal de doguradabilirsin dedi tabiki korktum açılma yok cati müsait değil sanci yok. Esimle ortak karar tüm riskleri alip hastaneden çıktım. Ozeldeki doktorumu aradim durum bu dedim. Zaten açılman yoktu dün olacağını da zannetmiyordum ama yinede normal istediğin için seni etkilemek istemedim son ana madar beklemek istedm dedi( 40 hatta 41 e kadar bekleyecektik) girisim yapıldı yinede bir ihtimal 2 3 cm kadar açıklık olsaydi suni sanci ile destekleyecekti fakat su gelip hicc açılma olmayinca mecburi sezeryana aldilar apar topar.. çok şükür bebeğimde bende iyiyim tabiki yaşayan biliyordur benim ilk olsada ameliyat sonrası hiic kolay değil cok isterdim normal yapıp saatler sonra normale dönmeyi ama nasıp böyleymiş Allah a şükür sağlığımız yerinde🙏 çok doğum anina şahit olduğum oldu ama bu şekilde suyu gelen hic gormedim duymadım. Sızıntı şeklinde evet ama sürekli olarak biliyordum ama benim sızıntı şeklinde bile değildi gece 4 de ve gündüz 14.30 da oldu o yüzden doktor bile su olduguna inanmadı. Yani demem o ki güzel annelerim boyle bir sey yasarsaniz direkt doktora gidin iciniz rahat etsin ihmal etmeyn çünkü su geldikten sonra bebek enfeksiyona açık hale geliyor. Buda böyle bir deneyim olsun hepimize. Rabbim doğum bekleyen tum annelerin yar ve yardımcısı olsun. Bebek isteyenlere de hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏