Yagmurrr_ bizde çocuk hareket ettiğinde çok canım yanıyor çok hareketli,biz de 33+6 günlüğüz onun dışında ben şuanda bile yürümekte,uyumakta ve yemek yedikten sonra sıkıntı basma var son 1 ayım var sonrasında sezeryan doğum yapmam gerektiği için kendimi böyle teselli ediyorum 33 hafta dayandık 4 hafta daha dayanırız diye 🤣