Beyzabedia Merhaba kızlar 5+1 şuan ve kasık ağrısı var normal mi bilemiyorum biraz kendimi yordum sonra dinlenmeye bıraktım ama korkuyorum , doktora gideceğim fakat içim çok endişeli ne olur bana normal diyin🥲
MadameHappy34 Beyzabedia doktor kontrolune kadar kendinizi yormamaniz lazim ve kasik bel agrisi Cok normal ilk haftalarda olan bir sey
Ellia Bende senin yaşadığın bütün belirtileri yaşadım canım içini rahat tut gayet olması gereken şeyler 😊
TugbaTncltl Çok normal canım ben suan 8+2 ilk haftalarda adet agrısı çektim resmen karnım kasıklarım belim çok agrıyordu