Merhaba güzel anneler Rabbim öncelikle isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 rabbim olanlarinda bağışlasın sağlık sıhhat versin inşallah ❤️ ben bir gün buraya doğum hikayemi yazabileceğimi hiç aklıma gelmezdi ilk baştan beri hep burdan bebeğimi kucağıma alacağım günü hesapladım şükür benim minişim bazı ufak sebeplerden dolayı erken geldi.
Sabah başlayan sancılarımı full 24 saat çektim korkutmak istemem asla korkmayın ayrıca sancılarım git gide şiddetlendi ağrılarım çoğaldı 24 saat sonunda doğum salonuna alındım çok iyi bir ebemiz vardı rabbim bin katı razı olsun inşallah 🙏🏻 bizimle her aşamada tek tek aşama aşama anlattı ben artık dayanamadığımı sezeryan istiyorum dedim sonrası suni verildi 3 ıkınma ile bebeğim geldi bağırdığım an hayal meyal hatırlıyorum ama meyvesi çok güzeldi o ana bire bir göz göze şahit olmak dokunmak bambaşka bişey 🥰o yüzden normal doğum olacaklara veya isteyenlere rabbim çok büyük ve yüce korkmak gerektiren hiç bişey yok vallaha onu kucağına alınca herşeyin bitiyor kendini bile aklına gelmiyorsun benim bebeğim ayrıca 36 hafta doğdu sebebini anlatamadım hassas olabilir o yüzden etkilenmeyin bebeğim için de birer ayet el Kürsi okurmusunuz rica etsem 🥰👶🏻 şuanda küvozde