Merhaba herkese 16+6 haftalığım şimdiye kadar çok şükür herşey normal gidiyor doktorumuz perinatolojiye gitmemizi önerdi bunu tüm hastalarına söylediğini perinatolojide daha detaylı incelendiği için gebelik boyunca en az 1 kez tğm hastalarını yönlendirdiğini söyledi aranızda giden var mı nelere bakılıyor ne işlemler yapılıyor