Nadiss İyi geceler arkadaşlar, 6 haftalık hamileyim. Kasık ve kramplar çok fazla bazen çok acı verici olabiliyor. Bildiğim kadarıyla normal ama çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye:( bu kadar şiddettli ağrılar acı verici ağrılar normalmi gerçekten😞
ezgikrby Nadiss çok normal bende de öyle olmuştu hatta mide bulantıları, halsizlik falan da oluyo bi süre sonra yediklerim ağzımda tatsız bi tat bırakmaya başladı ama geçiyo hepsi 🥰 merak etme ben şu an 25. haftamdayım senin de geçer inşallah yakında 🙏🏻
Der_0 Nadiss Normal canım kimi hamilelerde 9. Aya kadar adet günleri gelince bile adet gibi sancıları olabiliyor 🥰
Hulus Nadiss benimde çok ağrım oluyordu adet ağrısı çektim haftalarca eşim saatlerce karnımı ovalardı uyuyayim diye. Normal dedi doktorum hep. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı sonrasindada.
Pksdn Haftadayım bugün gittik doktora doktor bebeğe ait emare var ama tam kesenin içinde değil 1 hafta daha bekleyelim dedi. Tedirgin oldum benzer durum yaşayan var mı 🥺
Nadiss Pksdn bendede kese oluşmuş kalp atışı için bekleyelim demişti inşaallah sıkıntısız bir şekilde iyi haberler alırız üzülme🤲🏼