Felfecir duygulandım yine… Bebiş doğdu butonu gelmiş ne zaman geldi gerçi bilmiyorum ama ben az önce gördüm 🥲 Bu Foruma üye oldugumuzda yanlış hatırlamıyorsam 5 haftaliktik. Ve haftası büyük olanlari görünce zaman nasıl geçecek dedim durdum… Şu an fark ettim ki resmen 9 ay değil 3 ay geçmiş gibi…. Tadını çıkaramadım hamileliğin sürekli hadi geçsin hadi hadi olarak sürdürdum ama şu an tekmelerini bı daha hissedemeyecek olmak çok üzücü Rabbime şükürler olsun ki inşallah kucağımda olacak ama eminim o duygu bambaşka kalacak. Mide bulantılarımi zerre özlemedim ama ne kadar kıymetli olduğunu yeni fark ettim mucizevi harika birşey. Tanımadığım bilmediğim bir yüze, cana , nefese hasretim resmen. Rabbim bu hasreti sağlıkla kavuşarak bitirmeyi nasip etsin bize ve cümlemize inşallah kızlar. Çok zor çocuk sahibi oldum , içimden dua ediyorum ve kendime yeminde ettim doğuma giderken de bu duayı edeceğim rabbim bu duyguyla yanıp tutuşan hiçbir kadının hiçbir anne adayının kucağını boş bırakmasın. Gecelerce döktüğüm göz yaşını unutmadım Rabbime Lütfu için binlerce şükür. İnşallah dileyen her kadına nasip eder Allah’ım içimden geldi yazmak istedim sona doğru yaklaşırken duygusallık nirvana 🥲🥺🌸🤲🏻