123mirza Kizlar kaburgamin hemen altında tuhaf bir sancı ağrı tarzı birşey var mide yanmam sanki orda sırtıma vuruyor sizde olan varmı böyle korkuyorum ilk gebeliğim
123mirza Bebetonun_motheri yok canım mide bulantisina benzer bişeye dönüşüyor sanki midemi usutmisum gibi dağılıyor göğsümun altinda
Bebetonun_motheri 123mirza bendede cok oluyor hic oturmak istemiyorum ama sonra kasindiriyor benim deli gibi
miniklerinAnnesi_ Normal canım korkutma kendini bende de oluyor elhamdulillah bişey yok. Bebek zaten sırta bağlı ister istemez kaburgaya baskı yapıyor geçecek inşallahh
123mirza miniklerinAnnesi_ İnşallah canım korkmamin sebebi acaba sancilarim basladida farkedemiyormuyum korkusu afedersin gaz cikacakta rahatlicakmisim gibi birhis 😃🤤😏
miniklerinAnnesi_ 123mirza az sabır bişey kalmamış biz kadınlar sabırsızız biraz aslında bebek gelse zaten duramazsın yerinde merak etme 😊 kendini öyle hafif belli etmez sancıların ağırlaşır.. ya sabır diyelim hep beraber bende çok heycanlıyım
123mirza Bebetonun_motheri benim kaşıntı vardı gidip kan verdim sağlık ocağında şükür bişey çıkmadı yediklerini dikkat et dedi doktor yarın kontrolüm var neyseki hepsini soyliyecem
123mirza miniklerinAnnesi_ aynen öyle bacım Allah yardımcısı olsun bu yolda olan herkese insallahh 😊teşekkür ederim içim rahatladi azda olsa eşimde uyuyor fosur fosur ben kivrandikca noldu hayatım gidelimmi diyor hastaneye daha çok sinirleniyorum 😃😃🙄🙄