1 ay önce nöbetçi doktora gitmek zorunda kaldım, alttan muayene etmek istedi ama hiç yaklaştırmadım. Bu bir aydır kendimi hazırlıyorum bu sefer yaptıracağım diye.
Şimdi yine nöbetçi bir başka doktora görünmem gerekti. Açıklık var mı diye baktı. Çok çığlık attım ama bakmasına izin verdim, yokmuş. Bağırdım diye eşimin yanında yine başladı asla normal doğuramazsın diye. Ya bağırarak da olsa baktırmış olmam yeterli değil mi ne istiyor bu doktorlar bizden Allah aşkına!!! Merhaba demeden elini içime sokuyorsun bir zahmet tepki vereyim.