Kızlar bu benim 2. Gebeliğim. İlk kızım normal dikişsiz ve 38. Haftada olmuştu. Şuan ise Oğlum 32 haftalık doğum pozisyonunu almış fakat rahme baskı uygulamıyor ve rahim ağzı kapalıymış, doktorumuz 37-38lerde doğar dedi. 40 haftayı beklemeyi çok istiyordum ama sanırım yine bekleyemeyeceğim. Aranızda 31-32-33lerde doğum pozisyonunu almış ama hala doğmamış 40 haftalık olmuş bebekler var mı 😢😂