Elifslvr Kızlar selam hastanede doğum yaptığınız da geçmiş olsuna gelenlere ne ikram ettiniz acikcasi ben bise yapmayı düşünmüyorum ille gerek var mı
Seymoshh Elifslvr bu 4.doğumum olacak kolonya lokum isimli çikolata lohusa şerbeti birde minik misafirlere lollylop hazırlayacağım hepsinde yaptım benim hayırlı olsuna gelenim çok oluyor o yüzden hazırlamak hoşuma gidiyor açıkcası
hemsiree Elifslvr kız yok niye zorunlu olsun. ben çikolata ve magnet yaptırdım ama bana kalsa yaptırmazdım ablam yaptırdı hepsini
Caglaklckksl Elifslvr yani annem sağolsun poğaça sarma tarzı şeyler yapacak sezeryan olucam iki gün kalıcam hem biz zor durumda kalmayalım hem de gelenin açlık durumu olursa en azından ikram ederiz diye. Çikolata da illaki alınır diğerleri size kalmış
Elifslvr Fatma_07 bazıları pasta kurabiye poğaça falan ikram etmişte hastanede gerek var mı acaba diye Bi düşündüm bende
Elifslvr hemsiree yani ne bileyim biraz gereksiz gibi geliyorsa bana siz çikolataları hangi siteden yaptirdiniz
melisinmutfakblogu Elifslvr ben isimli çikolata ve kolonya yeterli diye düşündüm hastane için ama ailem olmaz dedi poğaça sarma kek yaptı ablam babam baklava aldı görümcem de mozaik pasta ve kurabiye yapti ve hepsi yendi
hemsiree Elifslvr hacı şeriften yaptırdık. çikolata işlerini biz hep ordan hallederiz sadece oraya güveniyoruz
Sellmaseellma Elifslvr meyveli çubuk şekerlerden aldım kart bastırıp üzerine yapıştırıp küçük poşete koyacağım yeterli bence karpuz çilek şekilli meyveli çubuklar görüntü olarak hoş duruyor yani
sekermomgeliyo Elifslvr ben hastanede hiçbişey yapmayı düşünmüyorum bir an önce bebeğimi alayım sağlıkla evimize gidelim 40ı çıkana kadar kendimizi toparlayayım istiyorum daha sonra bir Mevlüt okutmayı orda ikramlar ve hediyelikler vermek istiyorum inşallah 🙏🏻