Doğum anına kadar herseyden korkman normal hele birde ilk gebelikse
O yuzden sen içini ferah tut ben 4 tane dogurdum bu 5 :]
Bana 4 te rahmini alirim kanaman olursa dedi gebeligi sonlandiralim tabiki bunlar riskler ama hic birsey olmadi masallah 3 yasina girdi
Inan bana güzel düşün guzel oluyor